فوتبال جهان

توقف بدموقع النصر در شب بد رونالدو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، النصر نتوانست به پیروزی‌های متوالی خود ادامه دهد و این تیم در استادیوم خانگی خود برابر ابهاء رده شانزدهمی با نتیجه دور از انتظار ۲ – ۲ متوقف شد.

النصر خیلی زود و در دقیقه سوم بازی به گل رسید. پاس در عمق رونالدو به مارسلو بروزوویچ رسید و ستاره کروات نیز با یک پاس زمینی آرام، اوتاویو مونتیرو را در مقابل دروازه صاحب فرصت کرد که این بازیکن با یک ضربه نرم به گوشه دروازه، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

در همان دقایق ابتدایی بازی، ضربات تالیسکا و سادیو مانه راهی به درون دروازه پیدا نکردند. در دقیقه ۱۵ و پس از یک رفت و برگشت، توپ به تالیسکا رسید که ضربه فنی این بازیکن از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

ستاره برزیلی النصر در دقیقه ۲۸ موفق شد اختلاف را افزایش دهد. ارسال سادیو مانه به روی دروازه نصیب اندرسون تالیسکا شد و این بازیکن با یک ضربه نوک پا توانست توپ را از میان پاهای تاتاروشانو عبور داده و گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۳۶ خطای الکس تلس به روی ذکریا السودانی منجر به یک خطای پنالتی برای ابهاء شد که سعد بقیر برخلاف جهت حرکت نواف العقیدی آن را وارد دروازه النصر کرد تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم میزبان فرصت خوبی برای رسیدن به گل سوم داشت که ضربه سر او پس از برخورد به زمین، به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. این بازیکن دقایقی بعد مجددا با ضربه سر دروازه ابهاء را تهدید کرد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

رونالدو در دقیقه ۶۶ و روی پاس مارسلو بروزوویچ به گل رسید که به دلیل حضور کریستیانو در آفساید، این گل مردود شد. در ادامه نیز ضربات مانه و تالیسکا به بیرون رفتند. ابهاء در دقایق پایانی بازی یک فرصت خوب داشت که ضربه بازیکن این تیم با برخورد به سر نواف العقیدی راهی کرنر شد.

سرانجام اتفاقی که هواداران النصر از آن می‌ترسیدند، در دقیقه ۹۰+۲ رخ داد. کارل توکو اکامبی، مهاجم کامرونی ابهاء در پشت محوطه جریمه، پس از یک حرکت در عرض، ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که شوت این بازیکن به کنج دروازه نواف العقیدی رفت و بازی به تساوی کشیده شد.

در نهایت این بازی با نتیجه ۲ – ۲ به پایان رسید و النصر در آخرین ثانیه‌های بازی، دو امتیاز مهم را از دست داد تا ۱۹ امتیازی شود و نوار پیروزی‌های این تیم پس از ۱۰ برد متوالی قطع شد.

۲۵۸۲۵۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا