فوتبال جهان

عکس| بهترین‌های ماه لیگ برتر مشخص شدند

پوستکوگلو که اولین فصل حضورش در لیگ برتر انگلیس را تجربه می‌کند موفق شد بار دیگر عنوان بهترین مربی ماه را این بار برای مسابقات ماه اکتبر این رقابت‌ها به دست آورد.
عملکرد درخشان تاتنهام در رقابت‌های این فصل لیگ برتر باعث شد که بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان به تحسین عملکرد این مربی روی بیاورند و هرچند این تیم با شکست برابر چلسی صدر جدول را به منچسترسیتی واگذار کرد اما هنوز هم در بین مدعیان حضور دارد.

1952093

پوستکوگلو برای رسیدن به عنوان بهترین مربی ماه اکتبر لیگ برتر با یورگن کلوپ، میکل آرتتا و اونای امری رقابت کرد و موفق شد این سه مربی نام‌دار را از سر راه بردارد و برای سومین بار به این جایزه دست پیدا کند.
همچنین محمد صلاح، ستاره لیورپول، هم که بار دیگر به روزهای اوجش نزدیک شده توانست جایزه بهترین بازیکن رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ماه اکتبر را از آن خود کند.

1952095

این ستاره مصری در چند هفته اخیر عملکرد خوبی در خط حمله لیورپول داشته و نقش مهمی را در پیروزی‌های این تیم و حضورش در جایگاه سوم جدول رده‌بندی در فاصله سه امتیازی منچسترسیتی صدرنشین ایفا کرده است.
داگلاس لوئیز از استون ویلا، برایان امبومبو از برنتفورد، پدرو نتو از ولورهمپتون، دکلان رایس از آرسنال و کریستین رومرو از تاتنهام دیگر نامزدهای دریافت این جایزه بودند که صلاح با غلبه بر آنها به آن رسید.

257 251

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا