فوتبال جهان

عکس| خداحافظی بازیکنان PSG با نیمار با طعم پس‌گردنی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نیمار که در روزهای اخیر قرارداد بزرگی با باشگاه عربستانی الهلال امضا کرد تا رسما به این تیم بپیوندد امروز پیش از سفر به عربستان با حضور در تمرین تیم سابقش پی‌اس‌جی با بازیکنان این تیم خداحافظی کرد.

باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار ویدیویی واکنش بازیکنان این تیم به هم‌تیمی سابق‌شان نیمار را به نمایش گذاشت. در این تصاویر نیمار درحالی دیده می‌شود که با بسیاری از بازیکنان پی‌اس‌جی از جمله کیلیان امباپه ستاره اصلی تیم خداحافظی می‌کند.

بازیکنان پی‌اس‌جی برای اینکه خداحافظی هم‌تیمی سابق‌شان را برای او به یاد ماندنی کنند برای نیمار تونل وحشت ایجاد کرده و به این ترتیب خداحافظی او را کامل کردند. بعد از عبور از این تونل وحشت، نیمار را در حالی می‌بینیم که در آغوش مارکینیوش، مدافع کهنه‌کار پی‌اس‌جی و لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی این تیم قرار گرفته و با این دو خداحافظی‌ای احساسی دارد.

پاری سن ژرمن به مناسبت انتشار این ویدیو بیانیه کوتاهی در سایت باشگاه منتشر کرد و نوشت:" نیمار علاوه بر آمار فوق‌العاده‌ای که در پی‌اس‌جی داشت هواداران ما را در پارک دو پرنس خوشحال کرد. او فوتبالیستی با تکنیک درخشان است که در حافظه پاری سن ژرمن خواهد ماند".

عکس| خداحافظی بازیکنان PSG با نیمار با طعم پس‌گردنی!

251251

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا