فوتبال ملی

پیروزی تیم ملی فوتسال ایران در اولین بازی سال جدید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم ملی فوتسال ایران امروز شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی ازبکستان رفت که این بازی با نتیجه ۵ بر ۳ به سود ایران به پایان رسید.

در این مسابقه که از ساعت ۲۱ به میزبانی ورزشگاه دستگردی (پاس) آغاز شد، سعید احمدعباسی و مهدی کریمی (هر کدام دو بار) و حسین طیبی برای ایران گلزنی کرد و گل‌های ازبکستان هم توسط اختیور روپیف (دو بار) و مظفر آخادجانوف به ثمر رسید.

ایران این بازی را با ترکیب باقر محمدی؛ حسین طیبی؛ محمدحسین درخشانی؛ مهدی کریمی و سالار آقاپور آغاز کرد و با حمایت نزدیک به ۵۰۰ تماشاگر حاضر در سالن بر حریفش برتری داشت.

با این حال ازبکها که در ماه‌های گذشته با تیم‌های قدرتمندی چون برزیل بازی داشتندٰ مقابل ایران دست و پا بسته نشان ندادند و در نیمه نخست دو گل وارد دروازه باقر محمدی کردند. در ۳۰ ثانیه

پایانی این نیمه سعید احمدعباسی از روی نقطه دوم پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

در نیمه دوم ایران با تمام قدرت وارد میدان شد و در دقیقه ۲۴ و به فاصله چند ثانیه توسط مهدی کریمی و حسین طیبی دروازه ازبکستان را دوبار باز کرد و ۳ بر ۲ از میهمانش پیش افتاد. در ادامه روپیف از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند اما بار دیگر سعید احمدعباسی موفق شد برای ایران گلزنی کند تا تیم ملی در ۱۰ دقیقه پایانی مسابقه ۴ بر ۳ از حریف خود پیش بیافتد.

در شرایطی که ازبکستان برای به تساوی کشاندن دوباره بازی به آب و آتش می زدٰ مهدی کریمی در دقیقه ۳۵ گل دوم خود و گل پنجم ایران را به ثمر رساند تا ملی پوشان یک نفس راحت بکشند.

مهدی تاج و هدایت ممبینی رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال در کنار احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال و نفراتی چون حسین شمس و حسین فرکی این بازی را از نزدیک در سالن تماشا کردند. همچنین علی صانعی سرمربی تیم فوتسال جوانان ایران هم از روی سکوهای سالن نظاره گر عملکرد شاگردان شمسایی بود.

دومین بازی ایران و ازبکستان ساعت ۲۰ سه شنبه هفته جاری در همین محل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • افشای پشت پرده فیلم نماز خواندن دبیر/من هم قبلاً می‌گفتم دبیر ریا می‌کند!

  • عکس | استقلال صدرنشین است نه سپاهان

  • بیرانوند به دنبال پاسخ ویژه به حرکت حسینی

۲۵۱۲۵۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا