والیبال

کیت آرژانتین با امضای مسی در دستان سه ایرانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیش از آغاز جام جهانی 2022 قطر، نوشیدنی انرژی‌زای «هایپ» اسپانسر رسمی منطقه‌ای تیم‌های ملی آرژانتین شد و محصولاتی مخصوص با المان‌های جام جهانی و تصاویر بازیکنان این تیم منتشر کرد. در پایان مسابقات، لیونل مسی و هم‌تیمی‌های او موفق شدند بعد از 36 سال قهرمان جهان شده و تنها جای خالی کارنامه یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال را پر کنند.

سایت هایپ بعد از بازی‌های جام جهانی و در سال ۱۴۰۲، مسابقه‌ای هم تحت عنوان «بازی رو دست بگیر» ترتیب داد و از علاقه‌مندان به فوتبال خواست به 18 سؤال پاسخ دهند. این سؤالات به تناوب در طول 6 هفته روی سایت رسمی هایپ قرار گرفت و سبب شد 134 هزار نفر وارد سایت شوند. در ادامه 7 هزار و 200 نفر در سایت ثبت نام کرده و 2 هزار و 500 تن نیز به سؤالات پاسخ دادند.

سطح دشواری سؤالات بالا بود و کاربران نمی‌توانستند با جست‌وجو در اینترنت به راحتی پاسخ آنها را پیدا کنند. قرار بود قرعه‌کشی نهایی برای تعیین سه برنده نهایی، نیمه مردادماه بین تمام افرادی برگزار شود که به هر ۱۸ سؤال، پاسخ صحیح داده‌اند، اما در نهایت کمتر از سه نفر موفق شدند به همه سؤالات، جواب درست بدهند. سؤالات با اهداف بازاریابی، سرگرمی و افزایش دانش طرفداران فوتبال طراحی شد و جالب اینکه به تأیید فدراسیون فوتبال آرژانتین هم رسید.

در پایان دو نفر توانستند به هر 18 سؤال پاسخ صحیح بدهند و جایزه خود را قطعی کنند. انتخاب نفر سوم با چالش‌هایی روبه‌رو بود. سه کاربر تنها یک غلط داشتند و به 17 سؤال پاسخ درست داده بودند. در نهایت برنده سوم از طریق قرعه‌کشی مشخص شد.

کیت آرژانتین با امضای مسی در دستان سه ایرانی

روز پنج‌شنبه (25 آبان 1402) مراسم اهدای جوایز برندگان مسابقه «بازی رو دست بگیر» با حضور پویا صباغ (مدیر مارکتینگ هایپ در خاورمیانه)، آرش افشین (مدیر برگزاری کمپین)، اهالی رسانه و میهمانان ویژه در عمارت «کارمان» برگزار شد. جایزه برندگان این مسابقه، تفاوت زیادی با دیگر مسابقات مشابه داشت. هرکدام از برندگان مسابقه «بازی رو دست بگیر» یک کیت اورجینال تیم ملی فوتبال آرژانتین با امضای لیونل مسی کاپیتان آلبی سلسته و برنده هشت توپ طلا دریافت کردند.

رضا اسکندری اولین برنده مسابقه بود که زودتر از دیگران به تمام سؤالات پاسخ داد. باربد ضرغامی دیگر برنده‌ای بود که توانست به هر 18 سؤال پاسخ صحیح بدهد. جالب اینجا بود که او علاقه چندانی به فوتبال نداشت، بلکه به توصیه برادر کوچک‌ترش و البته کمک یکی از دوستان فوتبالی خود موفق شد امتیاز کامل کسب کند. حامد جوادی هم برنده خوش‌شانسی بود که از میان سه کاربر با 17 جواب درست، شانس دریافت کیت آرژانتین با امضای مسی را پیدا کرد.

کیت آرژانتین با امضای مسی در دستان سه ایرانی

البته شرکت‌کنندگان دیگری هم بودند که در مسابقه «بازی رو دست بگیر» شرکت کردند و هرچند برنده کیت اورجینال و ارزشمند قهرمان سه دوره جام جهانی نشدند، اما دست پر از سایت هایپ بیرون رفتند. هر هفته بین تمام شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی انجام شده و به 10 نفر جایزه تعلق گرفت. در این قرعه‌کشی تفاوتی نداشت کاربران جواب درست یا غلط داده‌اند و قرعه‌کشی بین همه شرکت‌کنندگان انجام می‌شد. بعد از 6 هفته مجموعا 60 جایزه نفیس به همراهان هایپ اهدا شد. این برند اسپانسر آلبی سلسته در سطوح بزرگسالان، زیر ۲۰ سال و زنان بوده و و به صورت قانونی حق استفاده از محتوای مرتبط با تیم ملی آرژانتین در بازارهای مربوط را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا