فوتبال جهان

چراغ سبز امباپه به وینیسیوس برای بازی در رئال مادرید

داستان انتقال امباپه به رئال مادرید به داستانی تکراری و طولانی تبدیل شده که هنوز مشخص نیست قرار است به چه شکل به پایان برسد.
قرارداد این بازیکن با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست. بسیاری معتقد هستند که او پیش قراردادی را با رئال مادرید امضا کرده و این موضوع را به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.
وینیسیوس جونیور روز گذشته در اظهارنظری جالب گفته بود که همه بازیکنان دوست دارند در کنار امباپه بازی کنند و امروز امیدواری کرده بود که این اتفاق روزی برای او هم رخ دهد تا بتواند در کنار یکی از بهترین بازیکنان دنیا به میدان برود.

حالا Defense Central خبر داده که این اظهارات به گوش امباپه رسیده و او هم در گفتگو با اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا، دو ستاره فرانسوی رئال مادرید، مدعی شده که بسیار منتظر روزی است که کنار وینیسیوس به میدان برود.
به نظر می‎‌رسد که رویای پیوستن به رئال مادرید هنوز هم در سر او وجود دارد و احتمال این که در پایان فصل راهی سانتیاگو برنابئو شود کم نیست. پیش از این هم گفته شده بود که او حاضر به چشم پوشیدن از مبلغ قابل توجه پاداش وفاداری شده تا بتواند این فصل در پی اس جی بازی کند و فصل آینده به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید بپیوندد.

258 258

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا