فوتبال ملی

چرا انتقال بزرگ طارمی به میلان منتفی شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق ادعای کوریره دلو اسپورت، میلان دیگر تمایلی برای جذب مهدی طارمی ندارد و احتمالا مهاجم برزیلی فیورنتینا را برای تقویت خط حمله خود جذب خواهد کرد. این یعنی آخرین فرصت پورتو برای فروش مهدی طارمی در حال از دست رفتن است. البته الهلال هم حاضر شده بود، برای خرید مهدی طارمی ۳۵ میلیون یورو به پورتو و ۳۰ میلیون یورو برای سه فصل به مهدی طارمی بدهد که این بازیکن اعلام کرد، دوست دارد به حضور در فوتبال اروپا ادامه دهد. میلان برای خرید مهدی طارمی پیشنهاد مالی اش را به پورتو به ۱۷ میلیون یورو افزایش داده بود که این پیشنهاد با موافقت پورتو مواجه نشد و این پرونده فعلا مسکوت مانده است.

پورتو همواره در فروش بازیکن به تیم های سرشناس سیاست خاصی را دنبال می کرده و در فوتبال پرتغال معروف است به باشگاهی که بازیکن را با قیمت خوب می فروشد و به سودهای کلان می رسد. هرگز هم دیده نشده به خاطر نیاز مالی بازیکن را با قیمت کم به تیم دیگر انتقال دهد. خیلی ها بر این باورند پورتو باید مهدی طارمی را به قیمت ۱۷ میلیون یورو به میلان بفروشد و در غیر این صورت یک فرصت طلایی را برای فروش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از دست خواهد داد و در آینده این بازیکن آزاد می شود و بدون سود اردوی تیم پورتو را ترک خواهد کرد و این به ضرر تیم پرتغالی است.

اما این تنها یک روی سکه است؛ چرا که پورتو با حفظ مهدی طارمی این فصل هم می تواند، وضعیتی مناسب در بازی های لیگ برتر پرتغالی و لیگ قهرمانان داشته باشد و حضور شایسته در این بازی ها و کسب عنوان برای پورتو دستاورد مالی کمتر از فروش مهدی طارمی نخواهد داشت.

۲۵۱۲۵۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا