والیبال

واکنش میلاد عبادی‌پور به خط خوردنش از تیم ملی والیبال

مسابقات والیبال نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو از ۲۸ شهریور تا ۴ مهرماه برگزار می‌شود. در این راستا بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۷ بازیکن را به اردوی آماده‌سازی این تیم برای بازی‌های آسیایی و رقابت‌های انتخابی المپیک در برزیل دعوت کرد.

میلاد عبادی پور پس از خط خوردن از تیم ملی والیبال ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو و انتخابی المپیک در صفحه مجازی خود نوشت:

«این چند روز را با خودم مرور می‌کنم رؤیای بزرگی که در سر داشتیم طرفدارانی که هر بازی با شور و حرارت از ما حمایت کردند همدلی که بین اعضای تیم برقرار بود.

حیف که همه اینها به آنچه می‌خواستیم منجر نشد، افسوس بزرگ که نتوانستیم پاسخ قلب‌های عاشق و فریادهای رسای مردم و تماشاگران را بدهیم من به عنوان سرباز همیشگی تیم ملی از تمام طرفداران و اعضای خانواده والیبال عذرخواهی می‌کنم.

در مورد موارد مختلف که در این مدت مطرح شدند حرف‌های زیادی باقی است که باید در زمان لازم به آنها پرداخته شود اما حالا در آستانه دو رویداد مهم برای تیم ملی والیبال شاید زمان مناسبی نباشد که این موضوعات را طرح کنم و به زبان بیاورم. البته که با توجه به مهر و ارادت قلبی به طرفداران والیبال این مسئولیت را بر دوش خود می بینم که در یک موقعیت بهتر نکاتی را با آنها در میان بگذارم.

من به عنوان سرباز تیم ملی با وجود مصدومیت کهنه ای که داشتم همه توانم را برای قهرمانی آسیا به کار گرفتم. اما همانطور که گفتم هزاران افسوس که نشد در کنار هم جشن بگیریم. خیلی دوست داشتم در دو تورنمنت پیش رو نیز در خدمت تیم ملی کشورم باشم اما بنا به نظر کادر فنی یا هر چیز دیگری که حتماً به آن احترام می‌گذارم به اردو دعوت نشدم و قسمت اینگونه بوده که بین من و تیم ملی که عاشقانه دوستش دارم جدایی بیفتد.

آرزو می‌کنم روزی در موقعیت بهتر دوباره پیراهن مقدس تیم ملی کشورم را بر تن کنم و برای شادی دل شما بجنگم، به امید موفقیت و سربلندی ایران در مسابقات پیش رو و صعود به المپیک پاریس.»

258 258

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا