فوتبال ملی

عنایتی: از بچه‌ها راضی هستم اما هنوز تیمی که می‌خواهم نیستیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا عنایتی پس از برتری ۳ بر یک تیم ملی فوتبال امید مقابل سوریه در تورنمنت غرب آسیا، اظهار داشت: بازی فوق‌العاده سختی برای ما شد اما در این هوای گرم توانستیم بازی را با ۳ گل تمام کنیم. این گل‌ها را در نیمه اول به ثمر رساندیم اما در نیمه دوم با توجه به گرمای هوا، مقداری شرایط بدنی بازیکنان‌مان تغییر کرد.

وی افزود: متاسفانه یک تا دو بازیکن مصدوم داشتیم و تعویض‌هایی هم انجام دادیم اما در کل بازی سختی بود. ضمن اینکه سوریه به نسبت بازی با فلسطین ۶ تغییر در ترکیبش داشت و کاملا متفاوت مقابل ما ظاهر شد. به همین دلیل کار را برای ما سخت کردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید عنوان کرد: هرچند در کل از بچه‌ها راضی هستم اما هنوز واقعا آن تیمی که می‌خواهم نیستند. باید خودشان را جلو بیاورند و هفته به هفته با تمرین کردن بهتر شویم تا در بازی‌های بعدی موفق‌تر باشیم.

عنایتی ادامه داد: باید گلایه‌ای هم داشته باشم. از روزی که به کربلا آمدیم، تمام تمرینات ما ساعت ۱۷:۳۰ برگزار شده و این موضوع مرا اذیت کرد. توقع داشتیم ساعت ۲۰ و در زمان بازی هم تمرین کنیم‌ که این اتفاق نیفتاد. اکنون می‌خواهیم با ریکاوری کردن برای بازی‌های آینده آماده شویم.

258 258

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا