فوتبال جهان

بی‌اعتمادی رئال به امباپه؛ مادریدی‌ها به دنبال گزینه جدید

رئال مادرید قصد دارد با پایان مهلت قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن برای جذب این بازیکن و انتقالش به سانتیاگو برنابئو در تابستان سال آینده اقدام کند.
با این حال، اتفاقاتی که سال گذشته بین این دو طرف رخ داد باعث شده که مدیران این باشگاه اطمینان کاملی به این ستاره فرانسوی نداشته باشند و تمامی جوانب را در این قضیه در نظر بگیرند، خصوصا که اخیرا شایعاتی درباره تمدید قرارداد او با پی اس جی به گوش رسیده است.
همین موضوع باعث شده که مدیران رئال به صورت جدی به دنبال گزینه جایگزینی باشند تا در صورتی که امباپه بار دیگر قرارداد جدیدی را با پی اس جی امضا کرد، برای جذب او و تقویت خط حمله تیم‌شان اقدام کنند.

نشریه اسپانیایی Fichajes مدعی شده که امباپه هنوز گزینه اصلی و اولویت اول رئال مادرید است اما آنها حالا به دقت شرایط آلوارز را زیر نظر دارند و درخشش او در ترکیب منچسترسیتی توجه این باشگاه را بسیار جلب کرده است.
این ستاره 23 ساله در این فصل در تمامی دیدارهایی که سیتی در لیگ برتر انجام داده در ترکیب اصلی حضور داشته و موفق شده دو گل بزند و یک پاس گل هم ارسال کند که آمار بسیار خوبی برای او در طی چهار بازی است.

258 258

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا