فوتبال جهان

همه سرکارند؛ کیلیان در پاریس می ماند!

در شرایطی که به نظر نمی رسید وضعیت کیلیان با پاری سن ژرمن درست شود، اما در 48 ساعت گذشته اتفاق جدیدی رخ داده است. باشگاه فرانسوی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این مهاجم 24 ساله دیگر با تیم مازادها تمرین نمی کند و به تمرینات تیم اصلی بازمی‌گردد : «پس از صحبت‌های سازنده و مثبت بین پاری سن ژرمن و کیلیان امباپه قبل از بازی پاری سن ژرمن – لوریان، این بازیکن دوباره در تمرین تیم اول شرکت کرد.»

مدیران باشگاه پاریسی تصمیم گرفته اند که مجازات امباپه را لغو کنند زیرا متوجه شدند که او رفتار دیگری از خود نشان داده که از نظر آنها رفتاری حرفه ای و متعهدانه است.

این ستاره فرانسوی در روز 30 تیر از تیم اصلی پاری سن ژرمن کنار گذاشته شد و از آن زمان تاکنون چیزی تغییر نکرده بود. او در تور پیش فصل تیمش در ژاپن همراه تیم نبود و در هیچ یک از بازی های دوستانه پیش فصل نیز شرکت نکرد. اما حالا اوضاع فرق کرده است.

چابک آنلابن به نقل از مارکا در راستای نزدیک شدن احتمالی باشگاه و امباپه است. شنبه شب او در پارک دو پرنس در حال تماشای بازی پاری سن ژرمن مقابل لوریان به همراه برادرش و عثمان دمبله دیده می شد و دیروز هم دیگر در تمرین بازیکنان مازاد حضور نداشت. پاری سن ژرمن با همان موضع قبلی خود یعنی یا تمدید یا فروش در همین تابستان ادامه می دهد ، اما اکنون به نظر می رسد که گزینه اول در حال شکل گیری است و امباپه احتمالا در پاریس ماندنی است. پاری سن ژرمن می تواند به امباپه قول خروج توافقی در تابستان آینده را بدهد البته اگر او در نهایت بخواهد برود و دوباره تصمیمش عوض نشود. این توافق شفاهی خواهد بود، زیرا در فرانسه گنجاندن بندهای مرتبط با فسخ مشروط در قرارداد ممنوع است . روزنامه اکیپ نوشت ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن برای دیدار با کیلیان امباپه در مجموعه تمرینی تیم حاضر شد. پس از صحبت های رئیس و بازیکن، باشگاه تصمیم نهایی را خواهد گرفت و آن را به لوئیز انریکه اطلاع خواهد داد. تیم پاریسی اما حالا نسبت به ابتدای تابستان نسبت به ماندن امباپه بسیار خوشبین تر است . به گزارش RMC ، به نظر می رسد که برنامه باشگاه برای "فرانسوی کردن" تیم در راستای حفظ امباپه کارساز بوده و با امضای قرارداد با دوست صمیمی او یعنی عثمان دمبله، کیلیان راضی به ماندن شده است.

آمدن لوکاس هرناندز و حضور احتمالی کولو موانی نیز به این ماجرا کمک می کند. پر کردن تیم از بازیکنان درجه یک فرانسوی وعده ای بود که سال پیش و حتی طی چند سال گذشته پی اس جی به امباپه داده بود اما عملی نشد. باشگاه فرانسوی اما در حال حاضر این برنامه را به خوبی پیاده کرده و حتی خروجی های باشگاه نیز به گونه ای بوده که باعث رضایت امباپه است. خروج احتمالی نیمار از پاریس در این تابستان نکته دیگری است که خوشبینی به ماجرای امباپه و تمدید قرارداد او با پاری سن ژرمن تا سال 2025 را زیاد کرده است.

این اتفاق یک شوک بزرگ به رئال مادرید و رئیس این باشگاه فلورنتینو پرس است که منتظر بودند امباپه را سال آینده به صورت رایگان در تیم خود داشته باشند.

257 251

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا