فوتبال جهان

همسر هم‌تیمی مسی می‌خواست او را بکشد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فاکوندو فاریاس ۲۱ ساله، قبل از پیوستن به اینتر میامی، پیشنهاداتی از اروپا داشت و حتی لیورپول هم از باشگاه‌هایی بود که به جذب این بازیکن علاقه‌مند بود.

اما این هافبک تا ماه جولای در کولون، باشگاه دوران کودکی خود ماند تا اینکه با قراردادی سه ساله به اینتر میامی پیوست. این اتفاق یک ماه پس از آن افتاد که لیونل مسی اعلام کرده بود به اینتر میامی می‌رود.

با این حال، همسر فاریاس، آنگی اولیورا، از ترک آرژانتین برای مهاجرت به ایالات متحده آمریکا راضی نبود.

این زوج یک پسر چهارماهه به نام والنتینو دارند، در حالی که آنگی نیز در زمان انتقال فاریاس در حال تحصیل بود. او در گفت‌وگو با اتلتیک گفت: «او [آنگی] در حال تحصیل در رشته خود بود اما ما مجبور شدیم به اینجا نقل مکان کنیم. او می‌خواست من را بکشد! اما من به او گفتم: اشکالی ندارد، ما با مسی هم‌تیمی می‌شویم.»

فاریاس از زمان پیوستن به اینترمیامی در ۱۲ بازی سه گل زده و دو پاس گل داده است.

او درباره حس هم‌تیمی بودن با مسی می‌گوید: «شما باید تا جایی که می‌توانید از مسی لذت ببرید. او در بازی بهترین است. این را بارها ثابت کرده است. پس فقط از او لذت ببرید و هر زمان که ممکن است از او یاد بگیرید. بودن در کنار او یک موقعیت منحصر به فرد است. او یک هم‌تیمی عالی است و حضورش به ما اعتماد به نفس می‌دهد. داشتن بازیکنانی مانند او، سرخیو (بوسکتس) و جوردی (آلبا) در تیم، بسیار به کمک می‌کند. اینها بازیکنانی هستند که دورانی باورنکردنی داشته‌اند. همه به آنها احترام می‌گذارند و این برای ما یک امتیاز مثبت است. من از لئو و از بقیه چیزهای زیادی یاد می‌گیرم.»

258258

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا